Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.12.2019 11:46 - Мерзостта в нашата епоха!
Автор: janagarden Категория: Лични дневници   
Прочетен: 393 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 10.12.2019 12:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image



  Колко е тъжно и съкрушаващо да видим как божи деца, по точно служители се съдят и говорят непристойни думи и то пред невярващи. ФБ, Ютуб и т.н.т това е Интернет пространство където болшинството са хора от света. Те също гледат и четат нашите постове, статуси и др. Днес попаднах на един клип в Ютуб, където един пастир критикува видео клипа на друг пастир и с такова безпощадно настървение го изобличава и ругае, че ме смути твърде много езика и сърцето на изобличаващият. И двамата са мъже на възраст, не са младоци, за да  кажа "необузданата им младост" е виновна. Какво бе това? Не мога да преглътна това безумие, на изобличаващият своя брат и то пред невярващите и не само! Как е възможно? Как стигна до там? Впрочем, искам да отбележа, че и двамата  са далеч от обсега ми и не ги познавам лично, за да защитавам или упреквам, когото и да било, само по име ги зная. Единият от тях е известен пастир, завършил Богословие и е видео-учител, а другият също има доста изяви в Интернет мрежата. Аз съм жена от ромски произход, сестра в Господа и нямам нищо друго в предвид, освен това, че ставаме за резил пред света все повече и повече. Често тези, които ме четат ме коригират за правописните ми грешки и аз приемам това, дори да не е много добър тонът им. Прави са за себе си, дори често им се извинявам. Аз съм с ниско образование и сигурно уморявам читателите с моите правописни грешки. Така е! Но има далеч по- страшни неща, които  биха ни омаломощили когато четем, или слушаме. Мерзост е да се съдим с такава дива омраза пред света!  В света на ромите има една каста наречена калдараши, (не зная дали е правилен този израз -каста) но този вид цигани имат своят вътрешен свят и принципи. Например те имат своят вътрешен съд, чрез който осъждат деянията на онези, които принадлежат на обществото им, но никога пред външните, никога! Докато пиша този пост ми дойде мисълта за тези роми, те не "съдят своите си пред външните"! Стойностно! Защо ние християните станахме толкова безогледни, относно писанията?  Защо не минем през Пътя, а винаги търсим преки пътища, за да изявим своята правда? Има ред в християнството нали? Има установени принципи, за които четем в словото на Бог. Дори сама да си говоря тази сутрин, поне излях сърцето си. Мерзостта в нашата епоха е, че  "съдим чуждите слуги" без оглед на нашата реалност и без да се боим, че ще бъдем съдени самите ние, заради нашето осъждение и непристоен говор! Нека Бог да прости на всички ни! Пак казвам, не-пристрастна съм и към двамата служители, но ме заболя и за двамата!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: janagarden
Категория: Лични дневници
Прочетен: 161731
Постинги: 87
Коментари: 35
Гласове: 175
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031