Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 20:12 - мисис ФеБе,ново 5!!
Автор: ladylady Категория: Музика   
Прочетен: 3033 Коментари: 17 Гласове:
4

Последна промяна: 20.06.2019 18:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 





    image




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lilienschwager - Сърбина Вуте сега ще пощурее!
21.11.2017 20:19
Деня и нощя все за теб мечтае. Щом се накърка, започва да ми разправя как те желае, как ще те свали, как ще те завлече в Банско на спа и ще вземе за там една торба виагра. Все такива ми ти щуротии.
цитирай
2. ladylady - https://youtu.be/quzEau28Fy4
21.11.2017 20:19
Химна на Блог бе ге-то..
бъдете креативни..
живота е кратък, друзья, и така...хлъзгав..
но,вие го знаете ..
цитирай
3. ladylady - я бе? да чуя най сетне ..нещоо..гоорещооо/цунк
21.11.2017 20:20
lilienschwager написа:
Деня и нощя все за теб мечтае. Щом се накърка, започва да ми разправя как те желае, как ще те свали, как ще те завлече в Банско на спа и ще вземе за там една торба виагра. Все такива ми ти щуротии.

цитирай
4. lilienschwager - Много ти е навит.
21.11.2017 20:22
Вика, че направо ще те скъса, ще те спука от...
цитирай
5. milady - лилишфайне, ни думай..давай линк..
21.11.2017 20:25
сядам, да си правя коледен списък с...желания..
колкоо мило от твоя страна...
цитирай
6. lilienschwager - Тази гавра с името ми може да ти донесе
21.11.2017 20:32
големи неприятности. Аз съм български публицист от еврейски произход, а гаврата ти с името ми се нарича АНТИСЕМИТИЗЪМ.
цитирай
7. ladylady - https://youtu.be/5mlllRdIfqw
21.11.2017 20:36
ти пък, ко се надърви..
важно е ,спомени да има..
цитирай
8. troina - сърби ме таланта...
21.11.2017 20:51
поезията като диагноза,
или още една звезда.. на ешафода..
цитирай
9. troina - free poetry:)) https://youtu.be/UfcDJNElrl4
21.11.2017 20:56
Сърби Я таланта...
и секунда не може изтрае
тя доктор е,но за Хипократ нехае..
кожа след кожа сваля, и вършее..
ето пак денят ми на Теменужки ухае

чак тук далече на северния Север,
пусто и търпилото ми веч не трае..
пустата му рима е мерак и краста..
подобно всяка друга..

тя често подло удря под кръста..
като една лудост и мъка,
и за жалост преследва
и най-чиста душа светла..
уви, на най-невероятни места
тя се среща..

Мъката се опитва някак
да компресира,ноо..
вместо това читателя стресира

тъй както женската злоба,
от нещастно сърце извира,
и напира ли.. напира.
О, боже,зопри ма!
цитирай
10. saankii - нее, не мога да се спра,Това е някаква СюрРеална Чалга мелодрама от ТВ 1000
21.11.2017 21:08
16. rosiela - Нямам наистина.
15:20
Чучелото е идвало няколко пъти в София по поетични сбирки и аз го знам дотолкова. А какви ги е дробил по Варна ми разказваха варненци.
Много му е мъка, че Копукова му би шута. Изпросил незаконно адреса от един друг отвратеняк Марин Кадиев, който Бог го наказа с рак в гърлото заради многото злини, дето е сторвал и сега едвам говори, но е към края. Дъщерята на същия е дисциплинарно уволнена и не може да си намери работа от години, а куп документи срещу него чакаха съда, но той е психически болен и перманентен пациент на Психодиспансера в Пловдив, където е женен. Документът е у мен. Кръшка на жена си от години, прост селяндур от село Душево, Севлиевско и пръв приятел на Валерко.
цитирай
11. blackpredator - https://www.youtube.com/watch?v=RQa7SvVCdZk
21.11.2017 21:49
?
цитирай
12. ladylady - 11. rosiela - Който трябва, се сеща. Не е текст за тебе.
21.11.2017 21:53
росиелоо
толкова си ми.фалшива
с твоите натракани дежурни,самотни
блудкави, спънати рими..
моето стихо е и за теб ,и за всички бръмнали тук..
що за конкуренция, драпане за Слава, име, признания...медали..
Ти ,лично си тоолковаа далече от Божиите постулати,
че, моята Истина не може да понесе това..
погледни сама на себе си.....
пълно фиаско, дисонанс м/у, думи и дела, и..мисли...
всички знаят,каква е Юлия...
АМАЗОНКА С МЕЧА НА ИСТИНАТА
жал ми е за вас, просто..банда клети наркомани, които
се бият за...няколко грама повече от дозата...
ти си само повод, а не Фигура в моя сатиричен стих...
благодаря за минуса, Любимке Божия
аз съм Юлия...
цитирай
13. rosiela - Амазонка на лудите ли ма, Юле?! Щото аз така те виждам, гарнирано с доза недоразвитост.
21.11.2017 21:59
ladylady написа:
росиелоо
толкова си ми.фалшива
с твоите натракани дежурни,самотни
блудкави, спънати рими..
моето стихо е и за теб ,и за всички бръмнали тук..
що за конкуренция, драпане за Слава, име, признания...медали..
Ти ,лично си тоолковаа далече от Божиите постулати,
че, моята Истина не може да понесе това..
погледни сама на себе си.....
пълно фиаско, дисонанс м/у, думи и дела, и..мисли...
всички знаят,каква е Юлия...
АМАЗОНКА С МЕЧА НА ИСТИНАТА
жал ми е за вас, просто..банда клети наркомани, които
се бият за...няколко грама повече от дозата...
ти си само повод, а не Фигура в моя сатиричен стих...
благодаря за минуса, Любимке Божия
аз съм Юлия...

цитирай
14. rosiela - Я виж там пияницата, дето примира за тебе,
21.11.2017 22:00
за да е нощта по-раздвижена...
цитирай
15. ladylady - ти си нещастна, самотна клкарка, с две думи
21.11.2017 22:17
4. rosiela - Амазонка на лудите ли ма, Юле?! Щото аз така те виждам, гарнирано с доза недоразвитост.
цитирай
16. ladylady - ти всички плюеш, нещастнице.
21.11.2017 22:26
слушам ти тъпите приказки, и се чудя..
как в възможна таква..бодра профанщина..
а, Гого не пие, РосоооБоосоо
но, той твоят акъл е 000,1 грам...
айде, бегай да си папаш попарата..
цитирай
17. saankii - Рооскеей..
21.11.2017 22:40
1, грозна
2.некадърна
3злобна
4.необразована
5,суетна патка
6.ненадежден човек
7.самотен..до лудост
/поради всичко това по-горе..
на Юлия, само шапките не можеш да и преброиш
и носиш..
това е Истината, росинанто..
все пак те съжалявам...
такава ми е Душата..
а не, лайняна като твоята...
и за Валери не ставаш, да не пропусна...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ladylady
Категория: Музика
Прочетен: 339413
Постинги: 150
Коментари: 1090
Гласове: 755
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031