Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2017 11:38 - Бъдещето отдавна е тук...
Автор: stotzen Категория: Туризъм   
Прочетен: 449 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бъдещето отдавна е тук..., просто още не е дошло за всеки! В Барселона не искат повече туристи - свръх посещаемост и местните жители протестират срещу увеличаването на туристопотока...! А ние...?! България и София трябва да бъдат рекламирани като интересна и живописна дестинация, а не като най-евтина! Новата основна цел на България е да стане страна за целогодишни краткосрочни пътувания, изхождайки от основните световни тенденции в туристическите пътувания: 1. Стремеж към повече, но по-кратки пътувания; 2. Стремеж към по-малко разходи - комбиниране на авиолинии (ниско тарифни); 3. Онлайн организация на пътуването, (за по-малко от 100 секунди) - 7 милиарда на час в световен мащаб. Краткосрочните пътувания имат характер на допълнително пътуване, различно от основното пътуване за ваканция. Хората имат нужда да сменят средата за кратко време, за да преодолеят стреса. Това пътуване може да бъде свързано с предварително избрано събитие. 50% от подобни пътувания са генерирани от жители на Европа. 84% от Българите пътуват в България, (до 2 нощувки), но българите реализират 1/3 от всички пътувания, (34%). Ето защо добре би било да се реши Законодателно: Работодателите да дават Ваучер "Ваканция", (над 500 лв.), към заплатата на всеки работещ. Този Ваучер да бъде валиден само на територията на България - така ще подкрепим родната индустрия, като увеличим заетостта на туристическата база и приходите от дейността! Друг сериозен резерв представляват трудно подвижните хора, (само в Европа те са над 50 милиона, а в света - над 500 млн.). Тук сериозен проблем представлява Достъпността - "Подай ръка и аз ще успея"! По Социалните ни програми могат да бъдат давани Ваучери "Ваканция" и на тези хора! Туристите искат жива атракция, (Винени празници в Пловдив; Оперен Сити Брейк в София; Рибни фестивали в Несебър - септември/октомври; Месец на виното - Поморие; "Сурва" в Перник и т.н.). Това са добре образовани хора с определени интереси и с добри доходи, (в голямата си част 25-35 г., и над 55 г.). това налага създаването на нови събития и активното им рекламиране заедно със съществуващите - създаване на "Smart" пакет-и, (кратки пътувания, на достъпна цена, онлайн организация - до 100 сек.). Тези пътувания са подходящи и като уникален подарък по конкретен повод! Хората обичат да купуват, но не и да им продават! Не забравяйте, че най-големият ви конкурент е Клиентът, защото има избор! Заедно можем да приложим добрите практики в туризма! Stoyantzenev.simplesite.com



Гласувай:
0


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stotzen
Категория: Туризъм
Прочетен: 462022
Постинги: 800
Коментари: 77
Гласове: 258
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031