Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2018 11:43 - НЕГОВО ВЕЛИЧЕСТВО КЛИЕНТЪТ
Автор: stotzen Категория: Бизнес   
Прочетен: 290 Коментари: 0 Гласове:
0



Често се сблъсквам с една порочна, подвеждаща клиента практика: едни и същи по външен вид, но различни по съдържание продукти се поставят на едно и също място - единият е на промоция, а другият е на редовна цена, и клиентът взима този на редовната цена, мислейки си, че е взел желания, (на промоция)..., и на Касата или след това, е неприятно изненадан - касиерката сърдито го обвинява, че не си е отварял очите...!? А всичко това може да се избегне, ако въпросните продукти се подреждат на Различни места! А може би тенденциозно се подвежда клиента, за да се реализира по-голям стокооборот...!? Но тази порочна практика попада под ударите на Закона за защита на потребителите! Преди да започнат работа в търговската зала "търговците” трябва да са научили златното правило, че КЛИЕНТЪТ ВИНАГИ Е ПРАВ, и че трябва да го обслужват с доброжелателна усмивка, защото от него зависи дали ще си получат заплатата, и ако Клиентът не е доволен, то той ще отиде при конкурентите на работодателя им, а много скоро няма да го има и въпросният работодател! Съвместяването на много длъжности понижава качеството на обслужване и генерира недоволни клиенти! Големите вериги харчат баснословни суми за реклама по телевизия и билбордове, за да рекламират хлебче от 9 стотинки или лютеница САМО за 1.49 лв., що за безумие…?!

CORECT-IF.BLOGSPOT.COM




Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stotzen
Категория: Туризъм
Прочетен: 461843
Постинги: 800
Коментари: 77
Гласове: 258
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031