Постинг
08.01.2016 11:53 -
Пак ли си оставаме евтина „алкохолна” и „секс” дестинация?
Културно-историческият туризъм е фокусът на кампанията за насърчаване на вътрешния туризъм, която Министерството на туризма стартира съвместно с общините. Активна реклама чрез Билбордове по региони ще насърчават вътрешния туризъм. Министерството на туризма ще изработи визиите и паната за билбордове, а общините вече предоставиха безплатно място, където те да бъдат поставени, като всяка една община ще се рекламира на територията на друга община със своите културно-исторически обекти, които са важен двигател за растежа и за представянето на съответния регион. Продължава и работата на министерството на туризма за привличане на повече чуждестранни туристи - има ръст на резервациите за полети към страната ни през предстоящия летен сезон. Продължават и усилията за привличане на още туристи от Русия, за да се сбъднат положителните прогнози на руските туристически агенции. Министерството на туризма обмисля облекчения за концесионерите на плажовете, след като концесиите на плажните ивици минат към туристическото ведомство - концесионери, които предлагат по-ниски цени на плажните принадлежности и услуги, ще получават и преференции при избора за стопанисване. За всичко е помислено, освен за най-важното: за платежоспособното търсене! Пак ли си оставаме евтина „алкохолна” и „секс” дестинация за чужденците и недостъпна за над 50% от бедните българи?
Вълнообразно
Супер еластичните протеинови структури з...
10 години членство на България в ЕС и р...
Който днес в Русия гласувал по обед...ка...
10 години членство на България в ЕС и р...
Който днес в Русия гласувал по обед...ка...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене